Webáruház készítés a hazai neten okosan

2014-01-13 by admin

Itt még nagyon fontos a long tail-nél, hogy egyedi és izgalmas tartalmai legyenek. Mit is jelent ez? Ugye egyrészt senki nem fog rálinkelni egy olyan tartalomra, ami nem egyedi, tehát valahonnan másolt, illetve nem érdekes, nem izgalmas. Tehát neked valami olyasmit kell írnod, ami elválik a többitől, ami könnyen olvasható és ütős. Megbízhatsz külső szövegírókat is tartalomírásra. Akkor Webáruház készítés során arra kell figyelned, hogy előre rögzítsd a paramétereket. Tehát egy cikk 250-350 karakter legyen körülbelül. A szövegírónak pontosan írd le a kulcsszavakat az adott tartalomhoz. Azt próbáld megbeszélni vele, hogy körülbelül olyan 3-4 % legyen a kulcsszó mennyiség, tehát a kulcsszó sűrűsége a tartalomnak, és használja a kulcsszót a title-ben, tehát a címben és a header tag-ekben. H1, H2, H3 tag-ben, illetve, hogy ha később majd képest is beleteszel, akkor figyelj oda, hogy az altagban is jelen legyen a Webáruház készítés a kulcsszó. A long tail eredményeidet még az is befolyásolni fogja, hogy milyen a belső linked és milyen a belső link struktúrád. Ugye bármilyen szöveged van, mondjuk tartalmakat írsz, vagy termékeid vannak a webáruházadban, akkor ennek van egy megfelelően struktúrált váza, hogy hogyan linkelsz. Ugye a webáruháznál nagyon könnyű, mert van egy fő kategória rendszer, egy kategória fa, és az megfelelően struktúrált.

webáruház készítés webáruház készítés /

Comments

Be the first to write a comment.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!